החסימות שלנו אינן רק שלנו

החסימות שלנו אינן רק שלנו. בזאת נוכחתי פעמים רבות. אנחנו נושאים בתוכנו שושלת ארוכה של אבות ואמהות, סבים וסבתות, דורות על דורות שחונכו להאמין באמונות שונות ביחס לעצמם, ביחס לגופם, ביחס לערכם העצמי, ביחס למהותה של אהבה, ביחס לעולם ועד כמה הוא מקום בטוח, ביחס למין, ביחס לתפקידם של גברים ותפקידן של נשים… שק שלם אל אמונות שמעצבות מציאות קיים בתוכנו מהדורות הקודמים. גם אם אנחנו לא מאמינים באמונות הללו כבר, עדיין יש בתוכנו קולות בלתי פתורים, קולות מן העבר, חסימות שאינן שלנו אלא של השושלת המשפחתית שלנו, של השבט ממנו באנו, שהן קיימות בתוכנו. למה? כי דרכנו הן יכולות גם לעבור ריפוי. כשאנחנו מתרפאים, אנחנו מרפאים את השושלת ממנה באנו גם כן. סוג של ריפוי שזורם אל העבר וחוזר וזורם מחדש, בריא יותר, מהעבר אל ההוה שלנו, ומאתנו אל העתיד של הדורות הבאים.1-P1046228

היחוד בעבודה מינית שנעשית באופן מקצועי ואמין הוא שמאגרים שלמים של קבעונות שבטיים שקיימים ברבדים לא מודעים בתוך הגוף יכולים לעלות ולצוף פתאום. גופן של נשים לשם דוגמה, סוחב בתוכו לא רק זכרונות אישיים (ממאהבים שלא כיבדו את המקדש שלהן, או רגוע מכך מחוויות של ניצול בילדות ובבגרות) אלא גם זכרונות שבטיים. הרחם המייצרת חיים קשורה לרחם ממנה באה, שקשורה גם היא לרחם ממנה באה וכן הלאה לאורך הדורות. כל רחם שכזו קשורה כמובן גם ללב ולמח, לרגשות ולתחושות ולמחשבות של האישה כאדם מלא. וכך גילינו לא אחת בתהליכים רוחניים מיניים שעשינו עם אנשים את הקבעונות שעדיין עוצרים אותם, את האמונות המגבילות, את הפחדים, לפעמים את האימה, שאותם אנשים סוחבים בתוכם, ומופעלים על ידיהם, בדרך כלל באופן לגמרי בלתי מודע.

עבודה שמאנית מינית איננה באה לשכלל "טכניקות" מיניות כאלו או אחרות. היא באה לערוך טרנספורמציה עמוקה באדם כולו, ובשושלת הרוחנית של אבות אבותיו הטמונה בתוכו, על ידי נגיעה באותו כח יוצר חיים, שהקבלה ידעה כבר היטב לכנותו בשם "ספירת היסוד" – הכח המיני שבאדם.